medewerker klant contact centrum met headset van telefoon

Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

We staan open voor uw feedback als u een klacht hebt of niet tevreden bent over de manier waarop u behandeld bent. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als u ons niet kon bereiken, lang moest wachten, geen reactie heeft ontvangen op een brief of e-mail, of als een medewerker onbeleefd was of geen begrip toonde. 

Laat het ons ook weten als onze informatie onduidelijk is of ontbreekt of als u niet tijdig geïnformeerd bent. Als u van mening bent dat we niet zorgvuldig zijn omgegaan met uw persoonsgegevens horen wij dat ook graag.

U kunt ons bellen met uw verhaal. Wij luisteren graag naar uw situatie en proberen er met u uit te komen. 

Telefonisch contact

U kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 16.00 uur en vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur op telefoonnummer 023 55 63 500.

Hoe geeft u een klacht door?

Bespreek uw klacht met de medewerker over wie de klacht gaat. Bent u tevreden over de manier waarop hij of zij met uw klacht omgaat? Dan is hiermee de zaak opgelost. Bent u niet tevreden? Dan kunt u uw klacht alsnog doorgeven per e-mail of per post.  

E-mail of per post

Stuur een e-mail naar klachten@cocensus.nl met als onderwerp Klacht. Vertel duidelijk waarover uw klacht gaat; wat is er gebeurd, met wie en wanneer. Stuur eventueel scans of foto's van brieven of documenten mee als dat uw klacht duidelijker maakt. Laat ook weten of de klachtenadviseur u kan bellen of e-mailen voor meer informatie, of voor een reactie. Of u stuurt een brief naar: 

Cocensus
Postbus 16
1960 AA Heemskerk